Эпизоды
-
אני אוהב אותכם.
-
תוכן ברשתות מזמן הפך להיות לא רק אלמנט של יצירה, אלא גם אלמנט עסקי.
הקונפליקט הוא - שאנשים רוצים ליצור תוכן שמביא אותם, את מי שהם, בלי מסכות, אבל מצד שני גם רוצים להביא משם לקוחות וכסף, ויש ניגדויות בין השתיים.
אחרי שיובל מרום עבד עם אנשים גדולים מאוד בתעשייה, וליווה חברות ועסקים ביצירת תוכן הבאתי אותו לפודקאסט לשאלה הכי גדולה: איך אשכרה עושים מזה גם כסף - וגם מביאים את עצמי לבמה?
מאחל לכם צפיה מהנה
אם אהבתם את התוכן, מוזמנים לאינסטגרם
https://www.instagram.com/ronishmuel1/
כל שבוע אני מעלה סרטון חדש, אז ממליץ לכם להשאר לעקוב
-
Пропущенные эпизоды?
-
שיחת מכירה טובה לא הלכה כמו שצריך?
זה משפיע על כל היום?
זה מבאס את האווירה?
כן, מוכר לכולנו.
בפרק הזה דיברתי איתכם על איך אפשר להתאושש משיחות כאלה במהרה, לשמור על אנרגיה גבוהה ולהפוך את זה לדבר הכי טוב שקרה.
בונוס: איך אני מוצא רעיונות בלי סוף לתוכן, ועל מה לדבר איתכם
-
איך להפוך כל סיטואציה בחיים לדבר הכי טוב שקרה לנו?
להתמודד עם אתגרים, קשיים, דברים שעוצרים אותנו
לדעת לקחת כל סיטואציה לטובה - וגם לגדול איתה.
בפרק הזה שיתפתי קצת יותר על עצמי, ועל המסע בחודשים האחרונים ואיך התמודדתי עם כל אתגר (והיו לא מעט)
והדרך הזאת, כנראה הצילה אותי ושמרה עליי
-
וואי וואיייי
מה עושים עם הלידים?
עושים שיחת מכירה עכשיו?
מכבים קמפיינים?
אחד הפרקים היותר אותנטים, וחכמים ונכונים (!) שעשיתי.
איזה כיף זה, פשוט לשבת ולדבר למיקרופון, ללמד משהו חדש (או אפילו כמה דברים) ופשוט לפרוק.
בפרק הזה דיברתי על איך אפשר לנצל כל סיטואציה, גם בזמן מלחמה, ולהבין מה באמת חשוב: אנחנו - או הלקוח?
בהצלחה
-
איך להבין את הלקוחות יותר טוב מאיתנו?
איך להפסיק "לטפל בהתנגדויות" ממשפטים שלימדו אותנו - ופשוט להבין מה קורה שם?
מה הנסיון שלי בכלל?
בפרק הזה הסברתי את מה שאני הכי אוהב - הפסיכולוגיה מאחורי המכירות.
והחלטתי לדבר בהתחלה על התנגדויות, כי זה מה שאתם ביקשתם ממני.
מעבר לשאלות שצריך לשאול - מה הם השלבים הבאים? איך לא נתקעים? מה קורה למוח בזמן שהוא מתנגד?
הכל כאן, תהנו
-
למה קשה לנו למכור?
גם כשהמוצר שלנו מדויק
שזה בדויק מתאים ללקוח, דווקא שם הוא מתגונן
למה הזהב שיש לנו ביד - לא מצליח להתקדם אל ההוצאה לאור שמתאימה לו?
ומה ההבדל בין צימר ב1000 שקל ל1600 שקל? (רמז: לא מה שאתם חושבים)
לקוחות לא קונים רק תוצאה.
בפרק הזה אני מדבר על איך אפשר לעזור ללקוחות לקנות, ומה שחשוב להם אצלנו, מעבר לתוצאה.
-
מי קבע שחייב להיות חלקלק?
מי קבע שאיש מכירות זה בן אדם חד?
מי קבע שבשביל שהלקוח יקנה - צריך לדחוק אותו לפינה?
בואו נשחזר את השיחות הכי טובות שלנו, ונלמד את עולמות האבחון כדי להביא ללקוח בטחון אמיתי ואמון כדי שיקנה, ולא מניפולציות שכבר לא עובדות היום.