Bölümler
-
Saskia og jeg gir et kort innblikk i historien bak målformen nynorsk og kommer også med noen argumenter for hvorfor det fortsatt bør være nynorsk i Norge og norske skoler.
-
Eksik bölüm mü var?
To lærerstudenter som lager undervisningspodcaster om ulike temaer. Både for modellering og faglig påfyll.
Saskia og jeg gir et kort innblikk i historien bak målformen nynorsk og kommer også med noen argumenter for hvorfor det fortsatt bør være nynorsk i Norge og norske skoler.
Eksik bölüm mü var?